Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi:
    • Martin Brandner – SAR-DOG.CZ
      IČO: 61158984
      Sídlo: Svatoslav 77, 675 07
      E-mail: sardogcz@seznam.cz
      Telefon: 721 168 030
      (dále jen „Provozovatel“)
  2. a uživatelem webu nebo zákazníkem (dále jen „Klient“).
  3. Webová stránka www.sar-dog.cz (dále jen „Web“) umožňuje Klientům nákup kreditů, které slouží jako předplacený zůstatek pro úhradu služeb poskytovaných Provozovatelem.
  4. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Klientem. Odesláním objednávky Klient potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s nimi.

2. Nákup kreditů

  1. Kredity představují elektronickou formu předplacené hodnoty, kterou lze použít výhradně k úhradě služeb poskytovaných Provozovatelem prostřednictvím Webu.
  2. Nákup kreditů probíhá prostřednictvím platební brány ThePay, která zajišťuje bezpečné zpracování plateb kartou, bankovním převodem nebo jinými dostupnými metodami.
  3. Po úspěšném dokončení platby jsou kredity automaticky připsány na uživatelský účet Klienta.
  4. Převodní poměr je 1 kredit = 1 Kč.
  5. Kredity nelze převádět na jiné osoby, směňovat za peníze ani požadovat jejich proplacení.
  6. Kredity nejsou platebním prostředkem ve smyslu zákona o platebním styku.

3. Použití kreditů

  1. Kredity lze využít k úhradě služeb nabízených Provozovatelem, zejména:
    • výcvikových lekcí,
    • kurzů, seminářů a víkendových akcí,
    • přístupu k online vzdělávacímu obsahu a videím.
  2. Při nákupu nebo rezervaci služby se z kreditu Klienta automaticky odečte odpovídající částka podle aktuálního ceníku.
  3. Kredity jsou platné po dobu 12 měsíců od data jejich připsání. Po uplynutí této doby propadají bez nároku na náhradu.

4. Ceny a platby

  1. Ceny kreditů a služeb jsou uvedeny na Webu včetně DPH.
  2. Platba probíhá výhradně prostřednictvím platební brány ThePay.
  3. Po připsání platby vystaví Provozovatel Klientovi daňový doklad, který bude zaslán elektronicky na e-mail uvedený při registraci.

5. Odstoupení od smlouvy a reklamace

  1. Klient, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o koupi kreditů do 14 dnů od jejich zakoupení, pokud žádné kredity nebyly použity.
  2. Pro odstoupení od smlouvy je nutné kontaktovat Provozovatele e-mailem na adrese sardogcz@seznam.cz a uvést jméno, e-mail, datum nákupu a počet kreditů.
  3. V případě platného odstoupení Provozovatel vrátí odpovídající částku do 14 dnů od doručení odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
  4. Reklamace technických problémů nebo nesprávného připsání kreditů je nutné nahlásit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od vzniku problému.

6. Poskytování služeb

  1. Konkrétní podmínky rezervací, storna nebo změn termínů služeb jsou uvedeny v rezervačním systému na Webu nebo v potvrzovacích e-mailech.
  2. V případě, že služba nebude poskytnuta z důvodu na straně Provozovatele, budou odpovídající kredity Klientovi vráceny.
  3. V případě zrušení účasti ze strany Klienta se uplatní storno podmínky uvedené u konkrétní akce nebo kurzu.

7. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Klientů v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
  2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na Webu.

8. Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 12000 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese: https://consumer-redress.ec.europa.eu/site-relocation_en je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.”

9. Závěrečná ustanovení

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli změnit. Nové znění Podmínek je účinné okamžikem zveřejnění na Webu.
  2. Právní vztahy mezi Provozovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky.
  3. Vzniklé spory se Provozovatel a Klient pokusí řešit smírně; pokud se to nepodaří, rozhoduje příslušný soud dle sídla Provozovatele.
Poslední aktualizace: 11.11.2025